Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace

Předmětem veřejné zakázky je nákup 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky.

Písemná výzva k podání nabídky  v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace

Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková  organizace Vás jako případného zájemce o níže uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu, zadávanou v poptávkovém řízení, tímto vyzývá k podání nabídky a k prokázání kvalifikace

Identifikační údaje veřejného zadavatele

Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497

okres Karviná, příspěvková organizace

Sídlo: Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

IČ: 70958131

DIČ: CZ70958131

e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz

tel: 596 802 541, 596 802 542

fax: 596 802 549

Zastoupena: Mgr. Eliškou Tomíčkovou, ředitelkou školy

Název  veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je nákup 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky.
Spisové číslo VZ VZ/01/ZŠMOR/20
Druh veřejné zakázky Poptávkové  řízení do 1 000 000,-Kč (bez DPH) na veřejnou zakázku malého  rozsahu
Předmět veřejné zakázky

Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodáni 28 ks notebooků s příslušenstvím

  • CPU počet bodů dle PassMark – CPU ke dni 1. 10. 2020 min. 7.900 bodů
  • displej 15“ 1920 x 1080, Anti-glare LED-Backlit Non-touch Display Narrow, FHD rozlišení
  • operační paměť min. 8 GB DDR4 3200 MHz SDRAM
  • pevný disk min. 256 GB M.2 PCle NVMe Solid State Drive
  • síťová karta 10/100/1000 + bezdrátová síťová karta
  • čtečka paměťových karet, bluetooth
  • numerická klávesnice
  • USB 2 x USB 3.2, 1 x USB C
  • 1 x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu, 1 x HDMI 1.4b, 1 x RJ-45 (LAN)
  • webkamera
  • USB optická bezdrátová myš
  • licence operačního sytému kompatibilní se stávajícím prostředím školy připojitelná do domény, škola aktuálně používá operační systém Windows
  • instalace software, integrace notebooků do školní sítě
Doba realizace VZ 2. listopadu 2020
Poskytnutí zálohy NE
Dílčí plnění NE
Varianty nabídky NE
Kontaktní údaje pro podání žádosti o dodatečné informace

Mgr. Eliška Tomíčková

tel. č.: 596 802 541, 739 076 002

fax: 596 802 549

adresa: Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497

okres Karviná, příspěvková organizace

Mgr. Eliška Tomíčková

Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz

Lhůta pro podání nabídek do 30. října 2020 do 15.00 hodin
Místo podání nabídek Sekretariát Základní školy Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace
Označení obálky s nabídkou

Adresa odesilatele (uchazeče)

VZ/01/ZŠMOR/20 –  NEOTVÍRAT

„Dodání 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky.“

Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem na uzávěru.

Kritérium hodnocení nabídek

Nabídky budou hodnoceny dle těchto kritérií:

  • nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH
  • předpokládaný termín zahájení plnění (účinnost smlouvy): listopad 2020
  • termín dokončení: nejpozději do 14 dnů od podepsání smlouvy s dodavatelem
  • záruka min. 36 měsíců v režimu Next Business Day on site, servis je poskytován dodavatelem zařízení na místě u zákazníka, zahájení opravy v místě instalace nejpozději následující pracovní den po nahlášení závady, odstranění závady neprodleně
  • prodloužená záruka nad 12 měsíců musí být poskytnuta přímo výrobcem zařízení a musí být ověřitelná na veřejně přístupném webu výrobce
  • způsob provádění záručního servisu a podpory – kontaktní místo pro nahlášení poruch, možnost sledování servisních reportů prostřednictvím internetu, podpora poskytovaná prostřednictvím tel. linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně od 9:00 – 16:00, podpora prostřednictvím internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízení
  • zařízení budou zadavateli dodána nejpozději 14 dnů od podepsání smlouvy
  • platnosti nabude smlouva dnem podpisu a účinnosti nabude smlouva dnem uveřejnění smlouvy v registru smluv.
Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek hodnoticí komise zadavatele provede  bodovací metodou a  k hodnocení  budou použita výše uvedená dílčí kritéria stanovená zadavatelem.

Hodnoticí komise použije bodovací stupnici v rozsahu 0 až x (podle počtu uchazečů).  Každé jednotlivé nabídce k dílčímu kritériu bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

Nejvýhodnější nabídce hodnoticí komise přiřadí 1 bod, druhé nejvýhodnější nabídce přiřadí 2 body a  tak dále.

Součet bodů v jednotlivých dílčích kritériích určí celkové pořadí nabídky s tím, že nejvhodnější  je ta nabídka, která získá nejnižší počet bodů.

Základní kvalifikační předpoklady V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona  č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve  znění pozdějších předpisů, a to čestné prohlášení ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Profesní kvalifikační předpoklady
  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud  jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu  veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění  vyžadují
  • čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Požadavky na zpracování, obsah nabídky a její seřazení

 Nabídka  uchazeče musí obsahovat tyto součásti řazené v níže uvedeném pořadí:

  • identifikační údaje uchazeče, vč. případné ověřené plné moci pro osobu podepisující níže uvedené dokumenty
  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v  rozsahu odpovídajícímu předmětu  veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění  vyžadují
  • čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
  • řádně podepsaný návrh smlouvy na nákup notebooků ve dvou vyhotoveních (nabídková cena bude uvedena bez DPH, sazba a výše DPH, cena vč. DPH). Smlouva bude obsahovat termín dodání notebooků, délku záruční lhůty v měsících, záruční a pozáruční podmínky (servis).
  • nabídku podá uchazeč v jednom vyhotovení
Upozornění Uchazeč, který nedoloží požadované kvalifikační předpoklady, bude z veřejné zakázky vyloučen.
Závěrečné ustanovení
  • včas doručené nabídky se stávají majetkem zadavatele a zájemci nemají nárok na úhradu nákladů souvisejících s jejich nabídkou v tomto poptávkovém řízení
  • zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek, na doplnění zadávacích podmínek, na zrušení řízení, příp. další jednání o nabídkách
Zveřejnění výzvy webové stránky základní školy – www.zsmoravska.cz

Písemnou výzvu k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace v pdf naleznete zde…

Dotazy k zadání

Otázka 2:

NB jsou dle zadání zn DELL, zakázka je již obsazena, pokud si přejete dostat nabídku stejné značky od více než jednoho uchazeče, prosím o vyjádření.

Odpověď 2:

Dle marketingového průzkumu, který jsme si dělali před zahájením VZ, splňuje námi vyspecifikované parametry více výrobců.


Otázka 1:

Co a v jakém rozsahu je předmětem poptané „instalace“? NB budou s Windows Pro, nebo vč upgradu, připojení do domény je pak otázkou minut, tj i zdarma, případně pokud je třeba další činnosti, rádi doladíme.

Odpověď 1:

Předmětem poptané instalace je instalace:

  • Windows 10 Pro včetně upgrade
  • Balík MS Office
  • ESET Endpoint Antivirus
  • Acrobat Reader

Vyhodnocení výběrového řízení

Dne 2. listopadu 2020 proběhlo výběrové řízení „VZ/01/ZŠMOR/20“ – dodání 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky. Výběrové řízení bylo zahájeno ve 13 hod. v místnosti č. 2 – ředitelna ZŠ Moravská za účasti výběrové komise ve složení: Mgr. Marcela Sasynová, člen, Mgr. Michaela Janošcová, člen, Beáta Musialková, člen, Mgr. Jana Feberová, člen.

Smlouva o nákupu notebooků bude podepsána se společností AUTOCONT a.s.

Společnost AUTOCONT a.s. se sídlem Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava splnila veškeré body
v předmětu veřejné zakázky a kritéria hodnocení nabídek. Členy výběrové komise byla
vyhodnocena jako vítěz výběrového řízení.

Nabídková cena díla včetně DPH činí 610.687,-Kč. Cena díla bude uhrazena ze SR.

Celý text v pdf…