Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace

Předmětem veřejné zakázky je nákup elektrického konvektomatu do školní jídelny základní školy.

Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Vás jako případného zájemce o níže uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu, zadávanou v poptávkovém řízení, tímto vyzývá k podání nabídky a k prokázání kvalifikace.

Předem děkuji za Vaše nabídky.

Identifikační údaje veřejného zadavatele

Základní škola a Mateřská škola Havířov-Šumbark Moravská, příspěvková organizace

Sídlo: Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

IČ: 70958131

DIČ:CZ70958131

e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz

tel: 596 802 541, 596 802 542

Zastoupena: Mgr. Marcelou Sasynovou, ředitelkou školy

Název  veřejné zakázky Dodávka konvektomatu do školní jídelny základní školy Moravská
Druh veřejné zakázky: Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky.
Evidenční značka veřejné zakázky: VZ/01/ZŠMOR/25
Předmět veřejné zakázky:

Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodáni elektrického konvektomatu 20 GN 1/1, včetně zavážecího vozíku pro školní jídelnu na základní škole Moravská Moravská

1. Konvektomat

Technické parametry:

  • Kapacita min. 20XGN1/1
  • Pokročilý systém vývinu páry
  • Teplota cca 30 – 300˚C
  • Vaření a pečení přes noc
  • Injekční vývin páry
  • Vaření v páře cca 30-130˚C
  • Zásuvy napříč, vyjímatelné, rozteč zásuvů max. 63 mm
  • Automatický předehřev
  • Automatický start – funkce odloženého startu
  • Dotykový display min. 8 ˝
  • Systém plně automatického úsporného mytí, integrovaná ruční sprcha
  • Trojité dveřní sklo
  • Možnost automatické regulace vlhkosti pro lepší výsledky vaření
  • Klapka pro rychlé odvlhčení varné komory
  • Udržovací systém po skončení vaření
  • Hlučnost do 70 dBA
  • Celkový příkon max. 36,9 kW
  • Tepelný výkon max. 36 kW
  • Napájení: 3N~/380 – 415V/50 – 60Hz, jištění 63 A
  • Rozměry v mm (š x v x h) max. 948 x 1804 x 834
  • Standartní zavážecí vozík

2.     Zhotovení přípojek vody a odpadu, úprava elektroinstalace pro zapojení

3.     Doprava a instalace zařízení

Doba realizace veřejné zakázky

Předpokládaný termín účinnosti smlouvy, tj. zveřejnění smlouvy v registru smluv – květen 2025.

Termín dokončení: nejpozději do 30. 5. 2025

Poskytnutí zálohy NE
Společná účast dodavatelů Zadavatel nepřipouští, aby předmět veřejné zakázky byl plněn několika dodavateli společně, tzn. Nepřipouští podání společné nabídky více dodavateli

 

Varianty nabídky: NE
Kontaktní údaje pro podání žádosti o

dodatečné informace:

Mgr. Marcela Sasynová

tel. č.: 596 802 541, 608755445

adresa: Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497

okres Karviná, příspěvková organizace

Mgr. Marcela Sasynová

Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

e-mail: sekretariat @zsmoravska.cz

Žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení musí být doručena ve lhůtě alespoň 3 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel dodavatele upozorňuje, že zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení doručena včas.

Místo podání nabídek:

Sekretariát Základní školy Havířov- Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace

 

Způsob podání nabídek:

Nabídka se podává pouze v listinné podobě

Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty osobně, poštou či kurýrem v uzavřené obálce s názvem „NABÍDKA NEOTVÍRAT – dodávka konvektomatu do ŠJ ZŠ Moravská“.

Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu

Dokumenty v nabídce nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Dodavatel může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku.

Nebude-li nabídka zadavateli doručena ve lhůtě nebo způsobem stanoveným zadávacími podmínkami, nebude se nabídka považovat za podanou a v průběhu zadávacího řízení se k ní nebude přihlížet.

Konec lhůty pro podání nabídek: 8. 4. 2025 do 12:00 hod.
Způsob hodnocení nabídek:

Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu, přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

V případě rovnosti dvou či více nabídkových cen bude pořadí takových nabídek stanoveno podle okamžiku doručení nabídky, přičemž za výhodnější nabídku se považuje nabídka, která byla doručena dříve.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady uchazeče k dodání předmětu veřejné zakázky, splňující kritéria uvedená v zadávacích podmínkách.

Základní způsobilost:

V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

Způsob prokázání: originál čestného prohlášení ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky.

Profesní kvalifikační předpoklady:
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

Způsob prokázání: prostá kopie příslušných dokladů

 

Ekonomická kvalifikace:
  • Originál čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku ve znění přílohy č. 1 této výzvy vlastnoručně podepsaný
Technická kvalifikace:
  • Fotografie a produktový list v českém jazyce, prokazující splnění technických parametrů požadovaného předmětu plnění
  • Prohlášení o shodě v českém jazyce nebo úředně ověřeném překladu do českého jazyka

Způsob prokázání: prostá kopie příslušných dokladů

Požadavky na zpracování, obsah nabídky

a její seřazení:

Nabídka uchazeče musí obsahovat tyto součásti řazené v níže uvedeném pořadí:

  • identifikační údaje uchazeče, vč. případné ověřené plné moci pro osobu podepisující níže uvedené dokumenty
  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v  rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
  • čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
  • řádně podepsaný návrh smlouvy na nákup průchozí myčky ve dvou vyhotoveních (nabídková cena bude uvedena bez DPH, sazba a výše DPH, cena vč. DPH). Smlouva bude obsahovat termín dodání myčky, délku záruční lhůty v měsících, záruční a pozáruční podmínky (servis).
  • nabídku podá uchazeč v jednom vyhotovení
Upozornění: Uchazeč, který nedoloží požadované kvalifikační předpoklady, bude z veřejné zakázky vyloučen.

Za zadavatele: Mgr. Marcela Sasynová, ředitelka ZŠ a MŠ Moravská Havířov

Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace .pdf

Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace .doc

ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE – příloha č. 1